dobry pomysł?

Kontynuując moje rozważania o systemach podobnych do MovieLens, które mogłyby posłużyć jako baza badawcza wpadł mi dziś świetny pomysł (taki się wydawał z początku).

Wcześniej myślałem już o system recenzowania muzyki (piosenek, albumów, grup) i sugerowanie nagrań nowych (i starych) artystów. Bo to było bliższe moim pasjom poza zawodowym. Jednak ciągle uwierał mnie problem kto będzie pisał recenzje? Ilu takich pasjonatów jak ja się znajdzie😀 ? Przecież przypinanie 1-5 gwiadek to za mało.

Oglądając ostatnio nie widziane nigdzie wcześniej skecze POTEMów na YouTube (np. mój uwielbiony Hamlet, którego wcześniej czytałem tylko skrypt i dławiłem się ze śmiechu) stwierdziłem to jest dobre środowisko: poczucie humoru każdy ma (jakieś), na muzyce nie musi się znać…

Ale po chwili euforii dotarło do mnie, że przecież YouTube już ma gwiazdkowanie i komentowanie. A z drugiej strony, to jak polecić komuś skecz z jego ulubionego rodzaju? Przecież tu wszystko jest binarne: śmieszne (uniwersalne, ponadczasowe) i nieśmieszne (polityczne, choć znam wyjątki). A może da się wprowadzić klasyfikację (choć nigdy nie chciałem być krytykiem i szufladkować)… Ale taką, żeby była intuicyjna dla userów? Jeszcze to przemyślę…

Skomentuj

