o wykorzystaniu Enron’a…

Dziś przeprowadziłem seminarium w ZSI (info w zakładowym blogu) o możliwości wykorzystania mail’owej bazy Enron do wyznaczenia siły relacji między autorami. Wspomniałem też o FOAF, XFN i Linkback (tu są slajdy). Zbierając materiały znalazłem też kilka mysqldump’ów: by Jafar Adibi, by Ron Bekkerman, @UC Berkeley… może niepotrzebnie się z tym męczyłem… sprawdzę je jeszcze… Znalazłem też 2 komercje zrobione na tym dataset’cie: Enron Explorer jako reklamówka produktu SONAR platform (Social Networks And Relevance) firmy Trampoline Systems i InBoxer Anti-Risk Appliance – AJAX’owa aplikacja do wykrywania potencjalnych zagrożeń wynikających z korespondencji firmowej.

Skomentuj

