pasek

PDAclub.pl – Wykaż się inwencją i wygraj nagrody od PDAlab.pl

bardziej to dla siebie niż na konkurs, bo noszę to w sobie od wielu lat:

Odkąd mam miałem telefon narzekałem, że producenci popularnych telefonów się zawzięli i nie chcą wypuścić telefonu na rękę (zamiast zegarka)…
Widziałem takie zegarko-telefony… teraz jest nawet lepiej (np. http://mymobilewatch.com) ale ciągle to nie są aparaty, które można kupić w Plusie (operatorze, nie markecie… chociaż…🙂 za złotówkę…
no to powiedzmy, te tel. są… ale teraz mi potrzebny jest PDA na rękę…

telefony jeszcze jakoś przeżywały upadki (z kieszeni czy piętra – po schodach), ale mój iPAQ ledwie 4 razy upadł z 1.5m i już Windows część aplikacji uruchamia bez problemu, a część zawiesza (i to zaraz po hard reset’cie) – taki MS :)… podobnie czytnik SD czasem działa, czasem deszcz (a może to karta?)…

w każdym razie – nie było by tego problemu (w 99,9%) gdyby urządzenia te miały pasek na rękę…
jakąś protezą jest klips do paska u spodni (mi się urwał), ale i tak można urządzeniem rzucić wyciągając je w pośpiechu…

nie wiem czy to się nadaje na konkurs, bo to najoczywistsza oczywistość, (przynajmniej dla mnie) ale na wypadek, gdyby ktoś o tym nie wspomniał – wspominam….

co prawda ktoś odpowie, że PDA potrzebuje wyświetlacza wielkości, która na ręce się nie zmieści… no to na konkurs składam 2 rozwiązania:

  • realne: PDA-watch z wyświetlaczem rozkładanym/rozwijanym/rozciąganym
  • mniej realne: PDA-watch, a ala komunikator R2D2, z wyświetlaczem hologramowym 3D

Tagi: , ,

Skomentuj

