miał być komentarz…

chciałem to napisać jako komentarz, ale za dużo wątków… trochę mało naukowe, za bardzo osobiste, ale… kto czyta tego bloga ?🙂

no i obudził mnie rano fakt, że radio (to tradycyjne, analogowe, w aucie słuchane) też już jest 2-stronną platformą komunikacji… i wcale nie za sprawą telefonów (np. do/od p. Kaczkowskiego)… za sprawą bloga i komentarza (nawet nie pingback czy trackback – choć już wszędzie działają)

z komentarza dowiedziałem się, że niekompetentny głos z radia, który (myślałem, że bezkarnie) skrytykowałem okazał się należeć do osoby, której blog w czytniku RSS mam w zakładce „authority”…

i ta osoba odbiła moją piłeczkę, którą myślałem, że ja odbijam w kosmos (w wersji bez Obcych)…

i teraz już jak w komentarzu:

ja też chcę się wytłumaczyć: może dlatego, że nie jestem, w kontaktach bezpośrednich, osobą impulsywną (podobno), więc odreagowuję na klawiaturze… i już któryś raz mi się zdarza, powołując się na jedną osobę (która jest pretekstem, zapalnikiem) wybucham i wylewam czarę… co wygląda jakby tę czarę tylko ta osoba napełniła… i choć tak nie jest, to – przez mój zawiły (i tylko mi w 100% zrozumiały) język – wszyscy myślą, że obarczam tego nieszczęśnika całym złem świata…

tak naprawdę, to najbardziej mnie rozzłościł fakt, że przykład Józka był dobry… że innego by przeciętny Polak nie zrozumiał…

a teraz się okazuje, że wkrótce Józek będzie naprawdę dobrym, obiektywnym przykładem – przekroczy 10mln wyświetleń bardzo szybko i będę musiał odszczekać co napisałem (to ostatnio chyba modne)… co prawda nie przewidziałem Wyrwigrosza i aferki z tym związanej czy nawet reklam Plus’a… ale to co ze mnie za jasnowidz?

tylko że to znowu będzie dowód, że Polak potrafi… nie wiedząc (i nie chcąc wiedzieć), że inni potrafią lepiej😦

W każdym razie przepraszam Cię, jeśli wyglądało to (a wyglądało, znowu) jakbym Ciebie winił za wąski horyzont Polaka… tylko dlatego, że wiesz jak się z nim dogadać…

 

 

czyli jak to w końcu jest z tym Jožin’em? To nie jest imię?

http://www.behindthename.com/nmc/cze.php tu go nie ma…

http://www.freeride.cz/snb/clanky/2008-setup-jozin-toufar – tu ktoś się tak nazywa?

Może to nie czeskie/słowackie imię?

Tagi:

Jedna odpowiedź to “miał być komentarz…”

  1. tarkowski Says:

    z tymi przeprosinami to chyba troche przesada, nie wzialem Twoich uwag osobiscie, wszystko miesci sie w uznanych normach dyskusji. choc ja osobiscie uwazam, ze krytyka zazwyczaj zle wypada na blogach i staram sie jej unikac, choc nie zawsze mi wychodzi. ale to temat na dluzszy wywod na kiedy indziej, zreszta wiele osob uwaza inaczej, chocby „net to”, ktory krytykuje sie i czepia ile wlezie, i w ten sposob wyrobil sobie niezla, rozpoznawalna marke.

    podoba mi sie watek z odbijaniem pileczki wyslanej w kosmos – zreszta to chyba niezle sieciowe doswiadczenie.

    pozdrowienia.

Skomentuj

