Pierwszy VideoPost (n/t „blogów recenzowanych”)

„Mój pierwszy video(pod)cast czy videopost. Refleksja n/t cytowania blogów w publikacjach naukowych. Pomysł na zastąpienie czasopism recenzowanych blogami komentowanymi. Kwestia autorytatywności recenzentów (komentujących) np. za pomocą Technorati Authority (& Rank).” – [GVideo]

jak to jest, że – odkąd (przez MPEG4, tanie webcam’y, komórki i aparaty) video przestało być problemem – znów pojawiły się problemy z audio?😦

Tagi: , ,

Odpowiedzi: 18 to “Pierwszy VideoPost (n/t „blogów recenzowanych”)”

  1. Tomek Says:

    Świetny pomysł z tymi videopostami! Czekam na kolejne przemyślenia video!:)

  2. studęt Says:

    haha, ale baran, lepsza polewka z niego niż na ćwiczeniach

    żal.pl

  3. Marek Kopel Says:

    czego człowiek nie zrobi, żeby zdobyć komentarze🙂

    ale z drugiej strony, chyba nie o to mi chodziło…
    sesja niedługo… niektórzy już wiedzą, że nie zaliczyli i szukają brzytwy dla swoich frustracji… więc nie skasuję powyższego komentarza – czekam na więcej B-)

  4. Blackmailer Says:

    no to sie panu nie udało

  5. name Says:

    a blog na pierwszym miejscu w TOP nie powinien miec technorati rank = 0 ? bo zadnego innego bloga przed nim juz nie ma

  6. Ja1 Says:

    Panie Marku! A gdyby tak zamiast przez 6 minut zmuszać ludzi do patrzenia na Pana, zrobić jakieś wstawki typu wykres, animacja itp? Na pewno przyjemniej coś takiego by się oglądało:) I jeszcze gdyby dodać opcję: ‚zobacz wersje tekstową’ – dla tych których temat zainteresuje, a nie chce im się oglądać. Pozdrawiam.

  7. sąsiad Says:

    Przez te 6.33 min nie zrozumiałem nic co powiedziałeś:D,niby pięknie mówisz,mądrze ale co z tego jak nie masz o tym zielonego pojęcia:D probowałes „cos” przekazac ale sam sie gubisz w tym co mówisz:D,mowisz duzo to fakt ale 95% z tego nie rozumiesz,cóz wyrazy wspólczucia:D ode MNIE:D

    P.s masz zajebiste rybki :D:D

  8. Marek Kopel Says:

    @name: w tej chwili ten > http://technorati.com/blogs/huffingtonpost.com jest no1 i jak widać ma rank=1, ale rzeczywiście w FAQ > http://support.technorati.com/faq/topic/71?replies=1 jest: „If your blog’s rank is, say 305,316, this indicates that there are 305,315 blog ranks separating your blog from the #1 position.”… czyli (w skrajnym przypadku) jest tu pewien rozdźwięk, na który ja nie zwróciłem uwagi, bo w moim przykładzie podałem wartości przybliżone (do 3 miejsc przed przecinkiem)

    @Ja1: rzeczywiście to mógłby być audiocast, ale wiem, że przy mojej dykcji większość czyta mnie z ruchu ust🙂 a poważnie: nagranie miało mi ułatwić sprawę – nie spisałbym tego wszystkiego w 6 min. więc dorabianie slajdów i wersji txt było mi zupełnie w przeciwnym kierunku… ale może niedługo… skoro jest zapotrzebowanie🙂

    @sąsiad (mój?): akurat po tym komentarzu usłyszałem przypadkiem w StackOverflow e8 > http://itc.conversationsnetwork.org/shows/detail3697.html , że jeśli ktoś komentuje posta, to znaczy, że zależy mu na autorze tego posta (innym szkoda czasu na komentarz)… więc… dziękuję?
    p.s. rybki nie moje – żony🙂

  9. nigdy doktor Says:

    Ciekawe ile baranie skasowales postow negatywnych. Spojrz prawdzie w oczy – jestes debilem.

  10. Marek Kopel Says:

    żadnego komentarza po polsku nie usunąłem (spam jest tylko po angielsku)… ja kolekcjonuję komentarze – dziękuję za generowanie ruchu na moim blogu🙂

  11. S jak ... Sarkazm Says:

    ja pier**** … żenada. Temat post (video, videopost, videopodcast, podcast, cast, sarcast), a raczej trzymanie się tematu, przypomina pijanego kangura na trampolinie. Najpierw mialo byc o cytowaniu. a potem jakies autorati, tati srati, a moj kumpel to ma 4 a ja mam 1. No za**-ku**a-biście. I czyni cie to czym … Magiczną świnką skarbonką ?. Jakby każdy mial pojecie o czym ty czlowieku mowisz i zajmował sie jakimis pierdołami. Autorytety WWW? w morde, jak ty mozesz sie o tym wypowiadac jak tylko karmisz studentów pierdołami, mudlem, jumlą i innym szajsem. Jeszcze rok a doktora będziesz robił dłużej niż fraś.

    PS. I nie ma sesji, nie jestem sfrustrowanym studentem (a już na pewno nie takim którego byś mógł usadzić itp.), ale pewne poziomy żenady najchętniej bym spłukał w kiblu, gdzie ich miejce. Jak to moja znajoma mowi: Tragedią naszych czasów jest to że głupota zabrałą się do myślenia.

  12. PS Says:

    PPS. I kolejny zajebisty kulfon. Posty po angielsku, tytuł bloga po polsku. Pier**lony kruwa mixer.

  13. Marek Kopel Says:

    cieszy mnie, że komuś leży na wątrobie jakość treści na moim blogu… chciałbym być świnką skarbonką, która zbiera dla was tylko wartościowe monety, a jeśli trochę się zagubiłem, to mam nadzieję… @S: …że poświecisz mi przykładem…

    z drugiej strony jednak zastanawiam, się: „czy, jeśli ktoś nie zrozumiał i dlatego komentuje nie na temat, to już jest spam czy jeszcze?”

    P.S.@S: szkoda, że nie mogę cię „usadowniczyć”, bo moim studentom powtarzam: „Firefox od wersji 2.0 ma sprawdzanie pisowni i nie wypada robić literówek… a już na pewno nie co drugi wyraz :)”

  14. pascal Says:

    generuje ci ruch… pozdro
    ponoć masz ksywe „gamoń”? prawda to?

    • Marek Kopel Says:

      dziękuję…
      nikt mi tego nie powiedział… ale to nie ja udaję wszystko wiedzącego…
      a myślałem, że 3+ to (prawie) dobra ocena🙂

  15. Eliza Says:

    Wszystko byłoby super, gdyby nie to co Pan widzi na własnym blogu. Jest tu dużo wypowiedzi odnoszących się prywatnie do Pana osoby, a nie tak naprawdę do treści bloga. Wiadomo, człowiek tak naprawdę nigdy nie potrafi być do końca obiektywny. Jednak mając pewien autorytet (o ile go nie nadużywamy), to ponosimy odpowiedzialność za nasze słowa, za recenzję. Moim zdaniem recenzja anonimowa to coś okropnego. Człowiek nie czuje tego ciężaru, wie że może pisać to co chce, kierować się osobistymi uprzedzeniami. Te opinie nie mogą być nawet w miarę optymalną recenzją posta! Zwłaszcza ludzie, od których zależy los innych powinni to wiedzieć. Gdyby było inaczej żylibyśmy w utopii. Przykładem jest to, co dzieje się na tej stronie. Jest wiele takich blogów. Zdecydowanie, po wypowiedziach widać, iż jeżeli ktoś nie potrafi zdobyć szacunku innych, a w dodatku decyduje o ich losie, nie ma najmniejszych szans na adekwatną, relatywną ocenę treści, które publikuje. Oczywiście, jeżeli oceniają je anonimowi użytkownicy.

  16. Marek Kopel Says:

    przede wszystkim > https://marekopel.wordpress.com/2007/07/17/potykam-sie-o-anonimowosc/
    ale coś mi się wydaje, że gdyby nie możliwość anonimowych komentarzy, to taka anonimowa wypowiedź potępiająca anonimowość nie miała by szans… a byłoby szkoda🙂

  17. Marek Kopel Says:

    http://geekandpoke.typepad.com/geekandpoke/2009/01/this-will-be-2009-part-1-authority-based-twitter-search.html
    to już w grudniu ktoś skomercjalizował „mój pomysł” z videoposta (dopiero nadganiam zaległości w Bloglines😦
    więc nie technorati, tylko twitter… no tak… on w US bardziej popularny niż w PL n-k🙂

Skomentuj

