ToggLang – używaj Wikipedii jako słownika (nie tylko Wiktionary)

Ostatnio często szukam polskich odpowiedników angielskich nazw w Wikipedii… ponieważ klikanie linka Polski jest dosyć uciążliwe (skrolluj & traf) poszukałem dodatku Firefoxa do przełączania języków…

nie znalazłem…

no to bez namysłu zacząłem pisać własny wg tuturiala

w połowie drogi zrozumiałem, że wystarczy mi bookmarklet, czyli (znów by się przełącznik przydał…) skryptozakładka…

chwila testów i jest – może się komuś przyda…

javascript:(function(){
dl=document.links;
dll=dl.length;
for(i=0;i<dll;++i){
switch(dl[i].innerHTML){
case 'Polski': location.href=dl[i].href; break;
case 'English': location.href=dl[i].href;
}}})();

nie wiesz co z tym zrobić? (zabezpieczenia WP nie pozwalają mi umieścić działającej skryptozakładki w poście, więc) przejdź tu

łatwo ją rozbudować (nie jest dopracowana), dodać więcej języków… działa nie tylko w Wikipedii, ale też na innych stronach, np. mojej

do zrobienia własnego Add-On’a muszę znaleźć inny pretekst😦

Tagi: , ,

Skomentuj

