Online phone number lookup (before answering)

Właśnie skończyłem Google I/O 2015 Keynote i YT włączył Apple WWDC 2015 Keynote…
i tak chwilę oglądam i widzę, że iOS ma nową funkcję:

przychodzące połączenie, nr nieznany –> system przeszukuje maile i sugeruje kto to może być.

Świetny feature, chcę to na Androidzie!!
Ale nie tylko pocztę ma przeszukać, ale wszystkich znajomych (i nie-) na FB, G+ i we wszystkich bazach teleadresowych online. W końcu ma na to 2-5sek. zanim odbiorę.

A dla nieodebranych to już musi działać „na bank”!

Jak często dzwoni (właśnie) bank, kurier czy operator i nie wiadomo czy odbierać…. albo potem czy oddzwaniać… a samodzielnie Googlać się nie chce…

Android, czekam🙂

Twój oddany user

Tagi: ,

Jedna odpowiedź to “Online phone number lookup (before answering)”

  1. Marek Kopel Says:

    Doczekałem się! Nie wiem czy dlatego, że mam od niedawna Nexus 6 (chyba nie), ale już 2 razy zdarzyło mi się, że nieznany nr zanim odebrałem zmienił się w nazwę + info, np. gdy PKO zadzwoniło pokazało, że to PKO BP, że z Gdańska i że 400 ileś km ode mnie…
    Drugi raz jakiś skład węgla…
    Jak zobaczę w historii połączeń, to mogę włączyć nawigację do nich, albo stronę WWW.

    Teraz to połączyć z blocklistami uciążliwych telemarketerów (taki AdBlock dla telefonów) i ten zawód sam zniknie😉

Skomentuj

